Witam!
Moje autko to Seat Toledo II (1M) Silnik 1.6 16V 105 KM
-lakier heinekenowy (zielony metalik)
Wypasik:
-4 x PP
-ABS
-TCS
-Halogeny
-climatronic
-centralny zamek
-elektrycznie regulowane i składane lusterka
-elektryczne szyby x4
-immobilizer
-wspomaganie kierownicy
-Radio Becker + Navi (tyle że płyty PL nie mam)
-8 Głośnikow
-aluminiowe felgi
Offline
Kierowca
Spoko Tony Dzieki już mamy Dwa Tolki na forum
Życie jest jak OS tylko bez zapoznania z trasą
Offline
calkiem ladne:) to jezdzi na wyszkowskich blachach?
seaciki to w ogole przyjemne samochody:) a toledo jak widzialem u Angel to juz taki baaaardzo sympatyczny w srodku jest:) (tylko jak dla mnie z przodu ciasno:P ale to juz urok 5 drzwiowych samochodów i nie kombiaków)
Offline
Offline
Offline
hahaha prędzej żagiel by pomógł niż magnesik
Wychodzę z założenia, ze jak mnie stać na autko to i na paliwko, a magnetyzer to chyba tylko na psychikę właściciela działa.
Ps. mój rekord w trasie z włączonym climatronickiem 5,4 średnia (CH targówek - wyszków; 80 km/h)
Offline
Heh to podziwiam cierpliwosci ja kiedys probowalem osiagnac minimalne spalanie ale nie potrafilem jechac maks 80 ale niestety polscy kierowcy mi na to nie pozwolili
Offline
Żona na miejscu pilota, dziecko śpiące w foteliku po co spieszyć jak wszystko co mam to mam przy sobie
Offline
ale 80 hm/h to nie jest najlepsza prędkość do osiągania najlepszych osiągów spalania z tego co wiem ( za małe obroty i ciężej dla silnika)!! przynajmniej w dieslu... ja jadąc ze średnią prędkością 110-120km/h (2500 obotów) audi a4 tdi avant nad morze z kompletem ludzi i bagażu osiągnąłem spalanie mniejsze ciut niż 5 litrów przy włączonym klimatroniku i lodówce w bagażniku!
GŁÓWNY PODEJRZANY W AFERZE KORUPCYJNEJ KLUBU
Offline
no taak- dla mojego najbardziej optymalnie byloby 70-80:P
110kmh to juz 3 tys obrotów:D
Offline
Nie wiem czy to prawda ale gdzies kiedys wyczytalem ze najbradziej optymalna predkosc w silnikach benzynowych (nie wiem czy w dieslach jest podobnie, mozliwe) to jest 95km/h bo wtedy optymalizuje sie opor powietrza w stosunku do pracy silnika
Offline
hmm mysle, ze to bujda:)
jedynie to mogli sobie wliczyc srednia... chociaz po co komu taka srednia?
dla kazdego samochodu taka optymalna predkosc bedzie inna... bo po pierwsze zalezy to wlasnie od mocy silnika, masy samochodu oraz wspomnianego oporu...
Offline
Przecież każdy może wziąć sobie ustawić komputer na chwilowe spalanie i zobaczyć kiedy jest optymalnie dla auta ot tyle i aż tyle no i po robocie.
Offline